Reparatieprocedure

Als je na de oplevering iets tegenkomt dat niet in orde is, kun je dit melden bij de storingsdienst van [storingsdienst].
Dit kan door een reparatieverzoek in te dienen via de community app: (Indien aanwezig)
Gaat het om dringende zaken, zoals een lekkage? Dan moet je de klacht gelijk telefonisch melden via [telefoonnummer]. Onze storingsdienst is 24/7 bereikbaar.
Storingen aan liftinstallaties of stadsverwarming kan je rechtstreeks melden bij de leverancier. Bekijk hiervoor de sticker of instructie op de betreffende installatie.
Bij nood of spoedstoringen in de algemene ruimtes - bijvoorbeeld de Speedgate – kan je dit direct melden bij [Naam VVE indien aanwezig met telefoonnummer]
Deze informatie is met een zo groot mogelijke zorgvuldigheid samengesteld op basis van de op dit moment beschikbare kennis. Niet uitgesloten is dat er toch onjuistheden in vermeld staan. Hieraan kunnen echter geen rechten of eisen tot compensatie en/of schadevergoeding worden ontleend.